Pengaruh Iklan (Viva La Desperado)

Wednesday, May 4, 2011



*p/s: ini bukan obituary =,="

Lelaki tersebut menyebut kegagalannya untuk memikat gadis,meskipun dia telah menggunakan produk AXE selama lebih dari tujuh tahun sampai sekarang.Iklan AXE menunjukkan bahwa produk-produk itu membantu kaum lelaki untuk menarik perhatian wanita.

Vaibhav Bedi,lelaki india tersebut juga menyerahkan semua bukti ke mahkamah dari semua produk yang telah digunakan maupun yang belum terpakai,yang berupa deodorant sprays,perfume sticks and roll-ons,anti-perspirants,aftershaves,body washes,shampoos dan hair gels dengan jenama AXE.

Vaibhav Bedi juga meminta agar semua produk itu diperiksa di makmal."Lalu dimana Axe Effect-nya"? Saya sudah menunggu selama lebih dari tujuh tahun.Sejak kuliah sampai dengan saya bekerja di pejabat,tidak ada seorangpun gadis yang mahu saya ajak berdating bahkan hanya untuk minum teh atau kopi dengan saya.

Meskipun saya yakin mereka boleh mencium bau parfum, deodorant dan aftershaves yang saya pakai.Saya selalu menggunakan produk itu dengan harapan boleh menjadi seperti apa yang terjadi pada iklan di TV.
Vaibhav mendakwa bahwa dia telah menggunakan semua produk AXE sesuai arahan yang ada sejak dia pertama kali membelinya.Dia berpendapat bahwa jika dia tidak boleh mengalami AXE Effect meskipun telah menggunakan produk sesuai petunjuk,berarti perusahaan telah menipu atau menjual produk palsu."

Saya selalu menyimpannya di tempat sejuk dan kering,dan menjauhkan mereka dari cahaya matahari langsung atau panas.Saya selalu menggunakan penggaris sebelum menyemburkan untuk memastikan bahwa jarak antara nozzle dan ketiak saya adalah sekurang-kurangnya 15 cm.

Saya selalu melakukan sesuai petunjuk pemakaian.Saya bahkan memukul anak saudara saya yang berusia 5 tahun kerana mendekati almari saya,sesuai dengan anjuran yang menyatakan agar menjauhkan AXE dari jangkauan anak-anak.


Picked from http://www.fcukz.co.cc/


Biar betul dia ni? =_=" Kenapa nak terpengaruh dengan iklan sangat? Tapi fakta2 yang dia kemukan di mahkamah sangat betul jugak laaa kan?

Korang mesti pernah punya tengok iklan Axe ni (kalau x pernah kotang memang bukan ahli Bumi, g cari kat YouTube cepat). Sembur je awek2 chickas2 but not mak chicks sume stok cium bau dah habis melekat umpama kena minyak dagu. Macam ni boleh gulung tikar laaa bomoh2 yang ada mengharap kat orang2 yang effing lonely & desperate (macam Vaibhav Bedi ~xD)

Tapi . . . . HAHAHA agak2 laaa bro sume nk mengharap sangat kat Axe sampai semua produk line up dia pakai konon nk chickas terpikat tergoda tertawan. 7 tahun dia buat camtu. Aku rasa retards pun kalau dah setahun dua dah boleh figure out dah kena ubah taktik dah ||=____=|| Cuba gesek2 sikit kat pompan tu ke pe gentel2 kee ada laa kot hasil. At least hasil yang lebih memuaskan dari mengharapkan kat line up produk Axe semata (kalau korang buat ni pastu benda lain jadi jangan salahkan aku)


*agaknya camni yang dia nak kot? =|


0 comments:

Post a Comment