KENALKAH ANDA DENGAN RUMAH INI?

Saturday, May 7, 2011





Mesti korang kurang cam kan? Aku pun mula-mula antara ingat ngan tak ingat gak sebab benda dah lama. Benda old skool laaa katanya? hahaha
Walaupun rumah ni dulu femes sebab pernah jadi port penggambaran tapi itu lebih 21 tahun lepas!(memang payah nak ingat laaa)

Meh aku refreshkan balik kepala otak korang sebab aku pun mula2 tgok antara ingat tak ingat haha

Ini adalah rumah yang filem 'Home Alone' dishootkan.





Memang citer ni hit gila piglett punye time aku kecik2 dulu. Tapi aku tau budak2 sekarang tak tau. Memang kesian dorang tak dapat menikmati citer ni. Yang dorang tau aku rasa Justin Bieber: Never Say Never. =,=

Btw kenapa aku bukak citer pasal rumah ni? Sebab rumah ni dah for sale untuk $2.4M yakni bersamaan dengan RM7M lebih!!!
Ini menunjukkan yang sejarah sesebuah rumah itu mampu menaikkan nilai komersil rumah itu. Tapi kawasan Winnetka tu memang kawasan rumah mahal mengikut sumber-sumber aku (tanya pak cik Google laaa pe lagi)

Rumah ni terletak di Winnetka , IL. 20 batu ke utara dari Chicago dan terletak di atas kawansan seluas .53 hektar. Dalam rumah pulak ada 5 unit bilik tidur dan 3 bilik air. Rumah ni juga x jauh dari Tasik Michigan. Not bad jugak lah actually. Rumah bersar cantik dekat dengan tasik. Nice family home don't u guys think?


'rupa rumah tu sekarang'


KORANG NAK?
p/s: it took me more than 3 days to publish this due to laziness & Internet line here sucks a lot

0 comments:

Post a Comment