Neither The Siege or Wild Thing

Friday, July 10, 2009

HAHA
macam sial
lambat sangat bola bowling nk sampai kt Selayang
mcm pakai kapal laut tekong stock yang kena dayung dari US ke Port Klang plak
=__="


last2
siang td . . . .





aku: ah yan bryan!!! brapa lama lagi bola mau smpai???
banyak lama gua sudah tunggu.
bryan: syasya syaril aaa!!!!gua pon talak taw. supplier pon x taw bila boley hantar o0oO.
aku: mahai. gua sudah mahu masuk kolej blik laa . . . nnti talak masa lg woo
bryan: aiya. klu x maw tunggu u pegi bukak itu kotak sana tu. tgok u mau x mau.




aku pon bukak la tgok . . . .














































ada bola ni



aku pikir . . .
pikir . . . .



















































dan pikir . . .
pusing2 satu bowling alley dalam 5 kali
hisap 3 batang setengah rokok . . .
smpai bryan main CS(CounterStrike) pon dah tuka map 2 kali



















amik je la
malas nk tunggu
HAHA







ball layOut!!!!!!!



haha
nmpak macam layout biasa
(untuk bowler yang paham maksud aku)


tetapi . . .
















belive it or not
ini maximum hook punya layout khas untuk Brunswick Wild Ride
haha
usha kat Internet bru taw ni layout faveret John Parker Bohn III
fuiyo0....
(klu x kenal tu g Google; malas nk xplain)






HAHA
nak maximum hook sangat sampai aku x reti nk control bola time "testBowl" td
betol2 "Wild"
breakpoint sharp glew babi kalah blade Kenshin Himura
HAHA
(mmg la pedang samurai terbalik dye pakai)



ni baru bola high performance
kalau amik The Siege yang pro performance tu ntah camne aku nk control
haha
I guess i'll just have to live with it
haha


biar la bola x lawa sangat rotation nmpak seperti yang diIdamkan
wat masa ni aku amik jew bola ni
nanti dah ada duit sendiri aku beli uang lain
don't worry Daddy!!!
it's the last Bowling ball u'd pay for me!!!
haha


;)

0 comments:

Post a Comment