Aku Suka Barbican Strawberry

Saturday, July 25, 2009

hey ho!!!
=)
dah 2 malam gua x on9
so di sini kembalinya saya di sini
. . .


























x pe
abaikan
=)

































asal aku x on9 smpai 2 malam???
simple



































klua + x bawak lappy + overdose shishah + balik lambat + penat + terus tido = memang x on9 la





















first nite
melepak di NZ Curry house bertempat di Wangsa Maju
(asal panggil NZ bawah??? X mcm bawah langsung dah la gelap macam x maju)


ko nmpak spot yg ada tertera "NZ CURRY HOUSE" tuh???
fyi itu bukan tempat yg dicari2
=_="
jalan depan sikit masuk simpang dekat ngan skola pe ntah tu la dye
asal x jual jew shishah kat dua2 tempat jew?
M E N Y U S A H K A N
haha
dah la dah dapat parking spot baik punyeee kt depan siap nk gado berebut parking lg tu
=___=||
taw2 ada satu lg NZ kari haus 'berdekatan'
dah la ane tu suruh ak n member2 ak "jalan"
bijak kn???
=D





ok
ak summerise jew la ek???
panajang2 bukan korang nk baca pon
tgok gmba jew lebih
(mcm textbook kat skola dulu)


menarik =
  • tempat yang agak cool ramai org (function la kte org)
  • shishah boley dikatakan best laa. pekat bhai tp x pening mcm kat andalus haha

x menarik =
  • harga mcm kedai bese tp kuantiti makanan yg agak 'luar biasa' (x cukup)
  • char kuey teow yg dijual sebenarnya char 'kuah' teow
  • pinggan & cutlery stock macam nk g piknik (plastik pakai buang)
  • jauh

so???
ko rasa ak nk pegi lg???
haha
klu terlalu tu ak mungkin gagah lg laa
tp Syahmi Ruhaizat kte chicken wing situ sedap???
so macam nk cuba try test & uji la kn???
haha
































next!!!
Andalus =)
tp before ak smpai Andalus
ak n mmber ak Incik Shahrul Hafiz 'ter'pegi Castle yg berdekatan ngan Andalus jugak
so
sementara tunggu Ustat Hensem & yang lain sampai ak order makan
aku rasa ada stgh jam kot baru kteorng di attend???
ketidakpuashatian sudah mula timbul di situ
ditambah pula lagi ngan staff yang agak sukar berkomunikasi dengan baik dalam bahasa Malayu mahupun mat salleh
=_="


pe point ko keje kat Malaysia ni klu ko x paham & dipahami oleh komuniti si sini
so sejujurnya mmg BODOH sapa yang hire dye
>.<
kemudian tiba Pujal, Hazeeq n Han (betol kew nama dye) smpai & ajak tukar port ke Andalus
which i think is far better than Castle n harga lowered sikit
kurang singgit dua jew pon . . .
tp klu order byk2 jauh beza taw?
=)



















ok forget 'bout the maths
budak cashier ada untuk kire sumenya
:D

shishah yang murah & flavor yang best2 rasanya (yang aku test malam tu laa) mmg cun r

wlupon x pekat mcm kat NZ tp ak 'wank' lain mcm smpai hampir2 x larat nk ride balik

xD

tp makan x test lg sebab dah sental bryani ayam kat Castle (sedap gak)
haha
btw terimakasih kepada saudara ShahrulHafiz yg introduce air Barbican kat aku malam tu ketagih plak aku


i like . . .
xD



ps: phone ak berbunyi tengah malam td setelah sekian lama 'silent'. spa ek yg call???
=)




0 comments:

Post a Comment