to be The Siege or Wild Thing

Sunday, June 21, 2009

Something that at least cheer ne up since the night 17 June

betol kte ko zull


mai kte flashback pe yg zull cakap . . .



aku: zull . . bola aku yg order kat bryan LAMBAT lg la nk smpai . . Mcm rasa nk beli tmpat lain

zull: alaa... x pe. ko rilek jew. ada hikmah d sbalik semua ini.

aku: mmg tu je la ayat ko =__=







tp.......



kte2 zull ada benarnya




flashback lg
siang td . . .


bryan: eh! syaril!!! mali mali mali. u x payah angkat itu bola hammer

syaril: aiya.. ah yan aaa . . gua talak mao angkat. gua mao beli laa . . u talak mao jual meyh??? mahai

bryan: sohai!!! dgar dulu!!! bola len cantek punya ada laaa . . lg mao hammer kaa???!!! angkt brunswick laaa . . .





tekejut ku



dalam aty ku korang x taw betapa gumbira nya haty ku

HAHA
BRUNSWICK bhai
brand bila idaman aku selama ini
hoho

x sabar2


sifu ku ah yan bryan loh bg aku dua pilihan











THE SIEGE




or . . .











WILD THING







tapi dalam hati gua THE SIEGE sudah bertakhta










tp nk jgak tgok harga mne yg 'bertakhta-takhta'


lebih RM 720 sori la . . .







alaa . . .




ah yan aaa . .





gua lu punya student laa . .


kasi sap2 suey saja la

bg bola fee gua blanja lu pancing udang


amacam???

HAHA





somewhere in the middle of July


do wait to bowl with me & my FRESH BALL


HAHA





morale of the story: setiap kejadian ada hikmah. lambat atau hilang akan digantikan dengan yang lebih baik ;)

1 comments:

zulfariq said...

yang morale of da story tu yang xboley blarh tuh

haha

Post a Comment