The Best Counselling Reply Evarr

Sunday, March 28, 2010


Well its not about men and lack of sense in giving advise.

Its more about that "does these kind of people really exist??!!"

LMAO!!!

Wrong Interpretation

Saturday, March 6, 2010

Benda ni dah terjadi lama dah yakni time cuti CNY dulu.

Tapi aku x de masa nk luahkan atas sebab-sebab tertentu
(busy laa pe lagi)

Ini berlaku masa aku keluar teman Madiel g Sungei Wang nak alter seluar
(dekat2 ada tp gedik nk wat jauh2)

And time tu aku pakai baju seperti di bawah.

So, situasinya begini.

Di kala aku berjalan2 tanpa hala tuju dengan Madiel kami tersempak ngan sorang brader ni.

Tidak dapat dikenal pasti sama ada dia mamat arab atau india ataupon campur dua2 skali.

Ntah.

X payah nk kecamuk pikir pasal tu.

It started when he said . . .


"Hey bro."


with all the sudden x taw kenapa.

so

Nak jadi rakyat 1Malaysia yg baik aku pon reply balik. X nak laa nanti orang kata sombong kan????

Selepas bebrapa ketika berjalan menjauhi brader tu dalam beberapa meter . . . .






























"Do you like gays???"







. . .

. . . .

. . . . .


Gave him just a glance and we walk with the steps of a fast accelarating hunting tiger (sempena CNY).









Do I look so much like a gay wearing that shirt???!!!

Its says "Wrong Turn".

Not "Wrong Orientation".

=__="

What a douche.

Well pity him he can't read well or interpret things well at least.

haha



















But when hanging out with her I never look gay no matter what I wear.

;)



Blog Comment Question of The Day

Saturday, February 13, 2010

Why the Dragon character in the Dragon Ball anime have 7 balls and unattached to its body?

I thought all male creatures only possesses a pair balls and attached.

If anyone has the answer please leave your most creative response in the comment section below.

=D

Koreans & Japanese Trends

Tuesday, December 22, 2009

aku bukanlah peminat citer2 Korea mahupun Jepun

namun aku pun x tahu mengapa aku boleh nak masok topik ni kat blog aku

nak citer pasal dressing dorang . . .

bukan ape

korang x rasa ingin taw ke mne asal nye style dorang ni???

sapa trend setter kepada so called J Style and . . . .

yg utk Korea pe plak???

K Style???

whatever laaa

tp aku nk bagi contoh2 dengan bantuan visual sikit mengenai kemungkinan mana dorang dapat idea nak dressup

actually bnda ni Sophyy yang discover dulu

nice observation girl =)
















ok firstly

korang ingat x mamat yang berlakon citer My Girl yang teramat famous saut ketika dahulu???

Lee Jun Ki

bese yang pompan2 mesti ingat laa . . .


ok

skrg gambar2 dye ku letak sebelah2 ngan sorang mamat ni yg ko x kn jangka







































































see????

kaler je lain

pastu tambah topi



ni baju x sama tp kaler same

posing pon lebi kurang

mesti dye google gambar aku

kucing je x de

allergic kucing kot

=,="



aku curi tie bapak aku yang besar gedabak tu pon nak tiru

alahai . . .

nasib baik dye pandai nk cover tie besar tu ngan blazer
























haha

skarang

mamat Jepun lak

terkenal ngan lakonan dye dalam Death Note sebagai "L"

Kenichi Matsuyama

oleh kerana time raya aritu dye dah bosan ngan imej pelik dye tu slalu pakai baju long sleeve n dok cangkung tu

dye wat perubahan lak sikit . . .





















































nah

dye tiru style aku pakai cap

ngan janggut ciput tu skali dye bela smata2 nk sama ngan aku

sadis tol laaa dorang ni

xD

so still rasa J Style tu style???

=)

When Sexual Harassments & Accidents Happen In Sports

Tuesday, December 15, 2009


wonder if his 'balls' are still in shape after what happened . . .















jumping blowjob??? amazing but disgusting.
(gay stunts are not my type)














ok. its becoming a trend among athletes nowadays.














did this happen live on TV??? i guess now even sports channel need to be rated as 18SX
=,=



Still think sport as a healthy lifestyle?

One of Our Nation's Favourite

Monday, December 14, 2009


This happened in America.

Later or maybe even sooner Malaysians too.

"Just loving it!"


*Excessive consume of fast food will contribute to obesity. Obesity leads to many health problems.

Coke Lover??? Anyone???


Still wondering where carbonated drink cans go if not recycled?